Reparatie service
Bij Tweek repareren wij ontzettend veel devices. Of je nou een smartphone, tablet, spelcomputer of computer hebt, wij fixen het voor je! Heb je een product in onze webshop gekocht en valt de reparatie onder jouw garantie? Dan kun je jouw retour hier aanmelden.
Hoe werkt het?
1. Vind jouw reparatie
Tussen onze reparaties vind je jouw reparatie super snel. Klik op je apparaat en daarna op je model en bekijk de prijs van jouw reparatie direct. Staat er geen prijs op de website (of staat jouw device niet online)? Neem dan contact met ons op en we helpen je snel verder!
2. Maak een afspraak
Wanneer je jouw reparatie hebt gevonden, dan kun je direct een afspraak met ons maken door ons te Whatsappen, te bellen of te mailen.
- Whatsapp | 06-34728918
- Bellen | 0118-851050
- Mailen | klantenservice@tweek.nl
3. Breng je device langs
Bij Tweek heb je de mogelijkheid om je device direct langs te brengen voor een reparatie.
Tweek Middelburg
Ampèreweg 26-M
4338 PT Middelburg
4. Device opsturen
Wil je jouw device opsturen voor een reparatie? Dan kan dat natuurlijk ook!
Stuur je device in een stevige doos op naar:
Tweek
t.a.v. Reparatie
Ampèreweg 26-M
4338 PT Middelburg
Of download je verzendlabel hier.
Download jouw reparatie formulier hier en vul dit in.
Heb je geen printer? Zet dan het volgende op een briefje:
– Naam
– Adres
– Postcode en woonplaats
– E-mailadres
– Telefoonnummer
– Klachtomschrijving
Na ontvangst en analyse nemen wij direct contact met je op; vaak al binnen 1 werkdag. Wij repareren je apparaat enkel na jouw goedkeuring! Deze heb je dan meestal binnen 3 werkdagen in huis, tenzij het een zeer uitgebreide reparatie betreft!
We houden je altijd op de hoogte van de stappen en de kosten die wij maken!
Wat repareren wij?
Wij repareren alle smart-elektronica die je maar kunt voorstellen. We zijn in ieder geval specialist in: